Home Onze school Onze kernwaarden

Onze kernwaarden

Plezier

Jezelf kunnen zijn, welkom voelen en gewaardeerd worden door anderen. Dit is de basis om met plezier te kunnen leren. Wie herinnert zich niet die smile op het gezicht van het kind dat zijn eerste zelfstandige stapjes zet of de eerste meters fietst zonder hulp van vader of moeder. Diezelfde glimlach streven wij na met ons onderwijs.

Trots

Steeds weer iets nieuws ontdekken, jezelf steeds verder ontwikkelen en dit mogen tonen aan anderen. Dit leidt tot trots bij al onze leerlingen. Niet alleen bij de leerling, maar zeker ook bij leerkrachten en ouders. Tevens willen wij trots zijn op ons onderwijs en onze leerkrachten die als team streven naar kwalitatief onderwijs. Leerkrachten die elkaar uitdagen om zichzelf en het team steeds verder te ontwikkelen als professional.

Betrokkenheid

Hier werken stuk voor stuk betrokken collega’s. Samen streven wij naar onderwijs waarbinnen alle leerlingen optimale kansen worden geboden hun talenten te ontdekken en te ontwikkelen. Betrokken zijn wij bij ons onderwijs, onze leerlingen, ouders en de buurt. Ook van ouders verwachten wij deze betrokkenheid. Samen willen we immers het beste voor onze kinderen.

Talent

Wij geloven in jouw talent. Hierbij draait het niet alleen om het cognitieve talent, maar ook om creatieve, praktische talenten en sociale vaardigheden.