Home Onze school Oudervereniging

Oudervereniging

De oudervereniging bestaat uit een groep enthousiaste ouders die het schoolteam ondersteunt bij het organiseren van leuke activiteiten en vieringen. Natuurlijk zijn we altijd op zoek naar ouders die een bijdrage willen leveren tijdens de voorbereiding en uitvoering van al deze activiteiten. U kunt dat kenbaar maken bij één van de leerkrachten. Zij zullen u in contact brengen met Leslie Volders (voorzitter) of Regina Vandermeulen-Frijns (vice-voorzitter).

Om deze activiteiten voor uw kind(eren) te organiseren vragen wij u om een vrijwillige ouderbijdrage. Ook uw kind profiteert van activiteiten als carnaval, Pasen, Kerstmis, kienen, schoolreisje, schoolfeest, Sint Maarten etc.
Zonder uw bijdrage zouden deze activiteiten niet in deze hoedanigheid door kunnen gaan. Dit jaar zal de bijdrage € 38,- per kind bedragen. Voor leerlingen van groep 8 zal de bijdrage € 88,- per kind bedragen.

U kunt dit bedrag op de volgende manier betalen:
– Via IBAN rek.nr. NL75 RABO 0133 100 456 t.n.v. Ouderver.Kath.Schoolstg Merkelbeek o.v.v. naam/groep/locatie.
– In 3 termijnen via bovenstaande rekeningnummer.